23 Δεκεμβρίου 2013

δάνεισε μου τα αυτιά σου


Η τρίτη εκπομπή των ακροατών είναι ήδη στα σκαριά και θα γίνει γεγονός την Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου. Στείλτε μου παραγγελιά, οποιοδήποτε τραγούδι, παλιό ή καινούριο, ακούσατε/αγαπήσατε περισσότερο μέσα στο 2013 ή όποτε  και αν θες αναφέρεις και ποια μικροϊστορία σε ενώνει με αυτό, ώστε να φτιάξουμε μια διαφορετική ανασκόπηση της χρονιάς που τελειώνει.

"Δάνεισε μου τα αυτιά σου κι εγώ θα σου τραγουδήσω ένα τραγούδι" έλεγαν οι Beatles στο "With a little help from my friends". Εγώ υπόσχομαι να σου το τραγουδήσω μόνο αν κινήσω γη και ουρανό να το εντοπίσω και δεν καταφέρω να το βρω.

Οι παραγγελιές μπορούν να γίνουν προφορικά είτε στις διά ζώσης συναντήσεις μας είτε τηλεφωνικά, ή γραπτά με mail,, σχόλια στην παρούσα ανάρτηση, sms, στο facebook, στο google+ , ή όπου αλλού καταφέρετε να με βρείτε. Όλες οι δίοδοι επικοινωνίας είναι ανοιχτές. 

Ευχαριστώ όσους/ες έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή.

2 σχόλια:

  1. Haizea -'' Arrosa Xuriaren Azpian'' Tο ακουσα αποιρεs φορεs φετοs.Eυχομαι καλεs γιορτεs σε ολο το μπλοκ & πρωτογενεs πλεονασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα salaok, η παραγγελιά είναι ήδη στο playlist. Καλές γιορτές να έχουμε.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails