26 Δεκεμβρίου 2013

the Xmas request Show



Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου, θα είμαι στο στούντιο φορώντας το γιορτινό μου κόκκινο καρώ πουκάμισο* για το τελευταίο επεισόδιο της χρονιάς. 

Ενστερνιζόμενος το "Δάνεισε μου τα αυτιά σου κι εγώ θα σου τραγουδήσω ένα τραγούδι" έλεγαν οι Beatles στο With a little help from my friends θα ακούσουμε παρέα τα τραγούδια που διαλέξαμε όλοι μαζί από εκείνα που με τον τρόπο τους μας σημάδεψαν τη χρονιά που πάει να τελειώσει. 

Βαφτισμένη ως "Xmas Request Show", η τρίτη εκπομπή των ακροατών μπαίνει σιγά σιγά στην τελική ευθεία γι αυτό όποιος/α επιθυμεί να συμμετάσχει στην τελική της διαμόρφωση ας μου στείλει μια παραγγελιά, ένα τραγούδι, παλιό ή καινούριο , που ακούστηκε/αγαπήθηκε περισσότερο μέσα στο 2013 (αν θες αναφέρεις και ποια μικροϊστορία σε ενώνει με αυτό). 

Αύριο λοιπόν, στις 10:00 το πρωί όπως πάντα και για (πολυ) περισσότερο από τις γνωστές δύο ώρες, όποιος/α επιθυμεί να μας κάνει παρέα δεν έχει παρά να συμπλέξει τις δικτυακές του ίνες με εκείνες του indieground online radio, πατώντας εδώ:

7 σχόλια:

  1. Phosphorescent - Song 4 Zula

    Reason: You just to stand there in the glass looking at me
    But my heart is wild, and my bones are steel
    And I could kill you with my bare hands if I was free.

    ευχαριστώ λέμονοστίφτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ok ελήφθη.

      κάποιο όνομα/avatar του/της συντάκτη/ριας του σχολίου?

      Διαγραφή
  2. Αν δεν είναι πολύ αργά: Man Man - The Fog or China

    Το ακούγαμε το πρωί που μάθαμε ότι η κυρία είναι έγκυος. :)

    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια Δημήτρη.

      υγ. Ποτέ δεν είναι αργά για καλη μουσικη!!!

      Διαγραφή
  3. Αν δεν είναι πάρα πάρα πολύ αργά.... το "I'm new here" του Gil Scott-Heron.

    Πολλές ευχές και ευχαριστούμε για τις ωραίες μουσικές (και αναρτήσεις)!

    ΥΓ. Αν το playlist είναι ήδη έτοιμο δεν πειράζει, μια άλλη φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ/ή φίλε/η, κάτι θα κάνουμε!!!

      Εγώ ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Αν ήθελες μου λες και για ποιο λόγο το επέλεξες.

      Διαγραφή
    2. Καταρχήν ευχαριστώ προκαταβολικά!

      Ο λόγος είναι ότι το έχω συνδυάσει με τις εκπομπές σου (εκεί το πρωτοάκουσα). Είναι και κομματάρα (συγκλονιστική μάλιστα!) και είναι και ένα από τα πολλά αγαπημένα μου (παλιά..) του 2013...

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails