10 Μαΐου 2012

η εκπαίδευση του αυτιού


 Έχω να παραδώσω στο σχολείο αύριο μια εργασία για το alternative rock, μου είπε, μπορείτε να την τσεκάρετε; Κόπυ πέηστ 16 σελίδες από τη wikipedia και αυτόματος google μεταφραστής με τραγικά αποτελέσματα ήταν ότι αντίκρυσα. Αυτή ήταν η έρευνα και μελέτη που είχε κάνει το καλόπαιδο - δεν του πήρε πάνω από 5 λεπτά - μετά από τους δύο μήνες προθεσμίας που είχε.

Αιτήθηκα μια έξτρα μέρα προθεσμίας, έσβησα τα πάντα, έβαλα στο πικάπ Sonic Youth, ξενύχτησα και έγραψα το κείμενο από την αρχή. Αναφορές, πρωτοπόροι, υποείδη, Velvet, Smiths & Hüsker Dü, φωτογραφίες, επιρροές, φεστιβάλ, ηχητικά αποσπάσματα, links, βιβλιογραφία. Τα πάντα όλα. Αισθάνθηκα τρομερά περήφανος στο τελευταίο save  που πάτησα πριν κοιμηθώ.

Πιστεύετε πως πρέπει να το διαβάσω πριν το δώσω;  με ρώτησε άμα τη παραδόσει του.

 υγ. Αύριο Παρασκευή 11/5 όπως πάντα στις 10 το πρωί θα είμαι στον indieground radio για ένα ακόμα επεισόδιο "στον λεμονοστίφτη". Όσοι πιστοί (και ξύπνιοι) ακούσετε:




6 σχόλια:

  1. Αυτή η σχολική εργασία θα μπορούσε να είναι δικό σου μαθητικό απωθημένο!

    Τουλάχιστον, σε ευχαρίστησε το καλόπαιδο;

    Δε θυμάμαι αν σου έχω πει ότι αγαπάω ιδιαίτερα την ειδικότητά σου. Μου άρεσε η χημεία και ήμουν καλή (αυτό δεν το περίμενες). Δεν ξέρω κατά πόσο θα ίσχυαν τα προηγούμενα, αν δεν είχα τους συγκεκριμένους καθηγητές. Ειδικά, ο καθηγητής που μας έκανε χημεία στο λύκειο ήταν αστέρι!

    Γεια σου, ωραίε χημικέ μου!

    ΥΓ: τα μπανεράκια που φτιάχνεις για τις εκπομπές -και όχι μόνο- είναι μούρλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι είναι. Απωθημένο. Αν και σα θεσμός δεν υπήρχε σε μας, φαντάζομαι πως (αν υπήρχε) θα γράφαμε για θέματα όπως τα πλεονεκτήματα της αποταμίευσης...

      Θα με κάνεις να αγαπήσω τη χημεία με αυτά που λες *)

      Θενκς για τα μπανεράκια, νόμιζα πως μόνο εγώ τους δίνω σημασία. Ηθικό ανεβαίνει τώρα.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα!!!!
    Σχολική εργασία έκατσες να κάνεις; Χαράς το κουράγιο σου!
    Θα σε ακούσω το ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ηφαιστίωνα, χαίρομαι πάααρα πολύ που επέστρεψες. Όλα καλά να είναι φίλε μου από δω και πέρα. Σιδερένιος.

      Όσο για την εργασία, κατά βάθος έχει δίκιο η Νίτσα, τη φχαριστήθηκα περισσότερο από ότι περίμενα. Ήταν το θέμα βλέπεις.

      Διαγραφή
  3. Πριν από πολλά χρόνια,ασχολιόμουν λίγο με μεταφράσεις ( βασικά βοηθούσα φίλους...και έτσι μου΄χε βγει το όνομα...)να κι ένας γνωστός του πατέρα μου " μωρέ θα με βοηθήσεις λίγο?"..."δεν τα πολυκαταφέρνω..." ¨Ε να..λίγο με κάτι αεροπλάνα έχει να κάνει..." Είχα ήδη δώσει τον λόγο μου,όταν μου ανέφερε τα αεροπλάνα...και όταν είδα και το 15σέλιδο...σκιάχτηκα.χε χε χε.Την μετάφραση την έκανα βέβαια (την ήθελε και σύντομα ) αλλά...το θυμάμαι ακόμη...και όταν μου ζήτησε μετά από καιρό πάλι...είπα ευγενικά πως δεν προλαβαίνω.Και από τότε σταμάτησε να με χαιρετά...:)xe xe xe
    Θα συμφωνήσω με την Νίτσα,τα banners είναι τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο στρατό είχα κάνει κάτι παρόμοιο. Είχα μεταφράσει ένα εγχειρίδιο ψυχολογίας για τη μπαζοκόρη ενός πτεράρχου που δεν ήξερε αγγλικά. Ηταν τόσες πολλές σελίδες που τις μοίρασα σε 4 άτομα. Οπότε όπως καταλαβαίνεις κάθε τόσο άλλαζε και το "λογοτεχνικό" ύφος. Πάντως την 5ημερη άδεια την είχα πάρει.
      Έπρεπε να μου δώσεις εμένα τα αεροπλάνα τότε!!!
      Θενκς για το μπαννεροfeedback :)

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails